Premis a la promoció de l'equitat de gènere

4a Edició del Premi equit@T

Resum de l’acte

En la quarta edició, el jurat del premi equit@T, format per experts de prestigi del món de les TIC, ha atorgat el premi a les candidatures guanyadores:
En la modalitat professional l’associació sense ànim de lucre Dones en Xarxa, que fomenta l’ús d’internet entre les dones per reduir la fractura digital de gènere. Entre els seus principals projectes es troba WomanLiderTic (Jornades Internacionals de Dones liderant les TIC) i Noies, les TIC són Nostres (creació de continguts i actes per potenciar al fet que més noies joves facin carreres tecnològiques).

En la modalitat formativa la Fundación ASTI i la Junta de Castella i Lleó, per
la seva tasca educativa i de foment de vocacions científico-tecnològiques en les nenes. En particular pel seu projecte educatiu STEM Talent Girl, un projecte de mentorització per al desenvolupament del talent STEM i el foment de vocacions científico-tecnològiques dirigit específicament a dones amb l’objectiu d’inspirar i donar poder a la pròxima generació de dones líders en ciència i tecnologia. Disposa d’un programa per a la identificació del talent i el foment de vocacions STEM a alumnes de 3r i 4t de Secundària, un altre programa de mentorització dirigit a alumnes de Batxillerat i un tercer programa d’atracció de talent i ocupabilitat per alumnes universitaris o acabades de llicenciar.